M-am apucat de farse la telefon

25 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Da, deci dacă vrei să faci o farsă cuiva apropriat, lasă un comentariu cu număru acelei persoane, şi eu te rezolv. Îmi spui despre ce vrei să fie farsa, ce să vorbim la telefon cu aceea persoană, şi se rezolvă.  Deoarece metodele mele nu le cunoaşteţi o să vă povestesc mai detaliat. Odată ce punem farsa la punct, dvs cel care ne daţi informaţiile sunteţi respunzător pentru ceea ce se va întâmpla după ce se termină apelul telefonic. Nu eu o să sun, am pe mai mulţi. Voi doar lasaţi număru de telefon, şi despre ce anume să fie farsa.

#2 - Vă aştept, unele farse o să fie înregistrate şi o să le pun pe blog.
De mâine o să vă pun câteva farse făcute la telefon de mine împreună cu câţiva colegi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3