Ce-am făcut astăzi la school

25 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Deci astăzi a fost o zi total anormală, privind participarea la ore.
  1. Prima oră m-am distrat la istorie, m-o tot mutat dintr-o bancă în alta, eram cu Balint în prima bancă, el vroia să împrumute telu lu Achim:)) să deie un beep pe tellu lui, ca să aibă număru lui, dar n-a reuşit.
  2. La Educaţie tehnologică am purtat vreo 20 de baxuri de hârtie igienică, şi săpun, and then la oră m-am certat cu profa, urmând să ne uităm la nişte prezentări power point.
  3. Latină cu domn director, doar că în ora de latină, am stat jos cu Cristina că o vorbit la microfon despre unire.
  4. Am făcut română cu Achim, pff , ne-am distrat .. pfoai:)) să menţionez... atâta am tras scaunele, dar nu inteţionat, din greşeală, că so enervat doamna prof. Culic, şi o trimis mesaj:)) Să facem linişte că vine cu directoru.
  5. Biologie în acceaşi încăpere, iar în ora asta a venit chiar Profa la noi. Cea mai faină fază o fost asta:
 Povestea profa ceva tâmpenii din carte, despre viermi sau ce naiba, şi fac eu: Cum se reproduc doamna profesoară? prin spermă? :)) am râs toată clasa vreo 5 mn. Şi zice ea: dao naibii Tudor, viermii se reproduc prin ouă, nu cu spermă Domnu Tudor:)):

    6. Chimie, am stat în picioare toată ora, şi am făcut ceva recapitulare:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3