Best Revelion 2009-2010

1 ianuarie 2010  | 

2 comentarii  | 
 Pfoai, deci ce noapte:)). Din toţi anii, asta o fost cel mai tare. La început pe la 9,10 nu prea am avut ce face. M-am întâlnit cu Dani Hăitaş pe la 8 şi cu Razvan şi ne-am plimbat prin alee, şi am mai încercat să ne strecurăm la o petrecere cu fete, dar mnoh era patroana numa de 12 ani şi i-o fost frica. Am stat pe la mine pe acasă cu dany am făcut ceva poze şi am mers la artificii. Ce să zic, artificiile au fost foarte frumoase, poate chiar m-ai frumoase ca şi în alţi ani. După ce o plecat lumea din piaţa revoluţiei, am mai rămas cu prietenii şi am puşcat tot felu, de la petarde la albinutze şi tot felul de artificii. Am trecut şi pe la primărie unde ne-am făcut poze cu renii, şi după aia am fost în Thailanda unde am stat de la 12:20 până pe la 3:40. A fost super fain, am dansat, am băut vreo 2 beri, am avut narghila, şi a fost supper fain. Toţi ne-am distrat foarte bine. Totuşi era mai fain daca erau şi câteva fete, noroc că erau ceva femei foarte faine pe acolo. Urmează să pun poze. Am uitat să vă spun, pozele is făcute cu modul artificii, de aceea au ieşit aşa. Mie mi se par foarte faine pozele, lasaţi un comm, dacă vă plac.









2 comentarii:

ionutz spunea...

La multi ani tudy3!

Anonim spunea...

An nou fericit,sanatate si tot ce va doriti!

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3