Bătaie, înjurături, jigniri

21 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 
Cam astea îs cuvintele potrivite la ce o fost între mine şi Codruţa(colega) astăzi. Deci cred că nu este zi să nu ne ciondănim, să nu ne înjurăm, să nu ne certăm.  Codruţa te sfătuiesc să faci un control mai specializat pe bază nervoasă, crede-mă o să îţi prindă bine:)) băh cum să fi aşa prost? ... în ora de dirigenţie vorbeam de licee, şi eram cu Ionuţ la geam, povesteam de licee, etc. Ea fiind prezentă:)) aude ce vorbim, dar mă futew pe mine la cap că de ce vorbesc de ea:))... să mor eu, aia nu aude bine. Apoi am jucat maţă, tupu.... prin toată şcoala:)) cu ea, până ne-am plictisit. Cum zice o profesoară: şi citez: Pe aştia îi avem, cu aştia defilăm!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3