Andreea Tonciu îi şoferul când face sex:))

7 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 

Brunetei Tonciu îi place să preia controlul în partidele de amor cu Nicolae Mitea. Andreea adoră să se iubească intens cu iubitul ei, Nicolae Mitea, în poziţia „rodeo”. Adică cea în care bărbatul stă întins pe spate, iar femeia deasupra, însă cu spatele la el.

“Mie îmi place să domin, să deţin controlul, iar această poziţie este ideală. Seamănă cu poziţia cowboy-ului, numai că ar fi una răsturnată... În plus, experimentând această poziţie, iubitul meu îmi poate admira în voie posteriorul şi spatele, iar eu mă pot mişca exact cum îmi place. Cum v-am mai spus, ador să deţin controlul. La „rodeo” am controlul profunzimii şi al ritmului penetrării, aşadar, eu sunt mai activă decât el. Dar şi bărbatul poate mângâia posteriorul femeii. Eu una sunt înnebunită după atingerile iubitului meu”, spune apetisanta Andreea


sursă: click.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3