Ana Maria Prodan o fost în (Maramu)reş de sărbători

3 ianuarie 2010  | 

add a comment  | 

Impresara a vizitat în ultimele zile ale anului 2009 faimosul cimitir de la Săpânţa. În sfârşit mai vizitează şi îşi petrec vedetele sărbătorile în România, adică la noi turismu ii varză şi ei tot în alte ţări merg, să le facă planurile altora, să se îmbogăţească străinii. Multă lume zice că România îi naşpa, că nu avem ce vizita, ca nu avem ce să lucrăm aici, şi etc. Astea îs aberaţii. Cine vrea să îşi găsească un loc de muncă îşi găseşte. De ce să mergi la sute de km distanţă de cei dragi pentru 30 de eur în plus. Şi pe urmă dai banii pe drumuri, şi tot acolo ieşi. Desigur că sunt cazuri fericite, care trăiesc în alte ţări regeşte, sau trăiesc destul de bine. Bine hai că am ieşit de la subiectu Ana Maria Prodan. Înainte apărea foarte des la Tv, din câte am văzut eu, acuma mai puţin. Eu o văd o femeie la locul ei, adică nu o văd o femei cu probleme, atâta nu îmi place la ea cum îşi face păru ala, aşa de nasol, parcă îi şarpe, sau nush, dar arată groaznic cu coafura aia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3