Alergare uşoară cu o căţea

30 ianuarie 2010  | 

2 comentarii  | 
Astăzi am ieşit în alee, şi vine Bogdan cu ceva căţea. Mi-o dat-o so ţin câteva minute, era să mor nu alta:)). M-o alergat 1 tură de alee, de abea am putut'o oprii, şi nu i-am putut da nici drumu, că nu era a lui:)), una mică, dar rea de tot:)) da şi căţeaua nu m-a întrebat dacă mai pot respira, când m-am oprit stăteam şi eu cu limba scoasă, de abea am mai putut respira:))
5 minute nu stătea în loc. După ce m-o alergat, o făcut un hotdog, şi am continuat să ne plimbăm:))... am mai fugit cu ea un pic prin alee şi so băgat în faţa mea, mi-o tăiat calea, dacă nu săream peste ea, îmi rupea picioarele*:)). Doamne feri, cred că asta participă la curse ilegale, de fugă:))

2 comentarii:

Anonim spunea...

k tare:)), bn ti-a mers:)) (cryssu)

tudyk's spunea...

foarte bine mi-a mers:))

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3