Telefoane cu grămada.......

27 decembrie 2009  | 

add a comment  | 
Mă tot uit de un telefon să îmi cumpăr, acuma testez piaţa. Aş vrea ceva mai sofisticat şi mai performant, dar să fie Nokia sau Sony Ericsson, pentru că restu telefoanelor îs mai slăbuţe din punct de vedere al performanţei. Ştiu sigur că la Nokia şi Sony Ericsson funcţionează theme dacă vrei să pui, eu am un samsung şi nu pot pune theme, cam ăsta ar fi un criteriu după care mă uit. Bine nu vorbesc că Samsung nu îi marcă bună, dar nu pentru aşteptările mele. Acuma a apărut un Samsung Corby de care mă tot interesez, cu touchscreen şi costa 119 euro fără abonament, sau un Sony Ericsson W205 ori un Nokia 3120. Desigur ar mai fi câteva printre care se numără şi noul Alcatel OT-708 sau LG GW300 cu tastatură QWERTY. Vă rog lăsa-ţi un comentariu, care dintre astea ar fi mai bune, sau recomandaţi-mi voi un telefon bunicel care face performanţe şi la un preţ bunicel.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3