Încă nu m-am hotărât în privinţa bradului de Crăciun

18 decembrie 2009  | 

2 comentarii  | 
Zilele astea trebuie să mă duc să cumpăr brad. Încă mai am timp, dar vreau îl cumpăr din timp. Unii au împodobit deja bradul de Crăciun, dar eu din câte ştiu se împodobeşte în ajun de Crăciun. Cred că marţi sau miercuri o să îl împodobesc ca să scap de grija lui. În privinţa bradului, încă nu m-am decis ce brad să iau, natural sau artificial. Până acuma în fiecare an am luat natural, pentru că eu aşa simt ca este Crăciunul. Dacă tot cumperi brad, trebuie totuşi să miroasă, frumos. Când eram mic stăteam ore in şir lângă brad, pentru că îmi plăcea mirosul. Lăsa-ţi şi voi un comentariu, care brad ar fi mai potrivit, mai ales că îi şi criză. Vă aştept cu comentarii.


2 comentarii:

Anonim spunea...

ala din dreapta :d

Anonim spunea...

Eu as alege un brad artificial pentru ca:
1. Cel natural dupa ce il folosesti trebuie aruncat.
2. Cel natural face mizerie.
3. Pe cel artificial se merita sa dai banii pe el pentru ca sti ca tine cam 4-5 ani, depinde ce brad iei.

Problema cu mirosul este adevarata. Cel natural miroase foarte frumos. Dar si pentru cel artificial sunt spreiuri, arome de brad care sa le pui pe el.

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3