Dezamăgit de poporul ăsta!

7 decembrie 2009  | 

2 comentarii  | 
Nu imi vine să cred ca trăiesc in România. Ţara tuturor posibilităţilor. Îs dezamăgit de poporul ăsta cretin, care a continuat să îl susţină pe Băsescu, îs dezamăgit pentru toţi oamenii care s-au dus la vot cu speranţa unei schimbări, care stătea in mâna lor şi care a fost furată de către PDL-işti. In primul rând vreau să menţionez că nu sunt în nici un partid, şi n-am făcut campanie pentru nici unul, dar singura mea problemă a fost, ca ţara asta să fie condusă de un om cu picioarele pe pământ, nu de un om bat, nu de un marinar. Fiind tânăr am şi eu mai multe drepturi. Vreau să trăiesc într-o ţară unde oamenii să fie corecţi şi cinstiţi, adică dacă oamenii aia s-au străduit să mearga la vot să vină altu şi să pună peste, incă 100 de voturi ale partidului opus. Din câte am văzut la televizor duminică în special pe Axa Tv, oamenii s-au sculat de dimineaţă ca să meargă la vot, şi celor care le-au fost luate interviuri au relatat că sunt mândrii că sunt Români, cea ce m-a bucurat, dar in ciuda celor întâmplate nu ştiu ce să mai cred despre poporul ăsta. De fapt n-am de ce să mă mir, dacă şi în învăţământ se face ce vrea, se dau note pe cât eşti de imbrăcat, sau pe câţi bani ai la portofel, ceea ce este valabil şi în alte domenii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cum nu faci campanie. Bannerele cu Mircea Geoana si cel cu STOP BASESCU ce sunt?
se vede ca faci campanie la PSD

tudyk's spunea...

nu fac campanie, dar il detest pe Băsescu şi le-am arătat oamenilor cât de corect este şi ce a făcut pentru ea.

Trimiteți un comentariu

Newer Posts Previous Posts Home

by Tudy3